Tuesday, November 16, 2010

لینک بازی

مرمری،مرمر،مارال نموده ما را دعوت به بازی
ما هم میکنیم بازی را
اول از همه خودش
مرمری : اسمش که منو یاد مارمالاد میندازه! در اولین مرتبه که به وبگاهش سر زدیم در نظرمان یک دختر بسیار مغرور ناهنجار تداعی شد که به همین دلیل بسی خوشمان آمد و اینا،بعد که نوشته هاشو خوندیم دیدیم نه اونقدر هم باب طبع ما ناهنجار نیست ولی باز هم خوشمان آمد و حال کردیم و اینا!هی میگه قرتی بازی در نیارین خودش از همه قرتی تره :دی
میس دودو : صداش که خداسسسسسسسسسس!این به کنار!به طرز با مزه و دلنشینی لوسه!اینم هیییییییییییییییچ!خدا جونشو خیلی دوست داره این هیچیییی!این صورتی بودنش ما رو کشته!:دی

میس اووووم
:
اسم وبش اگه اون میس ش رو در نظر نگیریم،یعنی همون اووووووووووم باشه!یاد ماچ غلیظ آبدار میفتم!گاهن فرنچ!سوءتفاهم نشه ها!:دی روزانه های بورژوا مآبانه ش(اگه لازمه ترجمه کنم :دی) برام جذابه!با محل سگ ندادناش به پسرای یونی هم خیلی حال میکنم!دستاش قشنگه منم که همونطور که نمیدونین و الان باید بدونین عاشق دستم!!خلاصه اووووم جان مراقب خودت باش من آبنورمالیتی ازم میباره :دی
بادمجون : خداوکیلی ناراحت نشیا!!ولی هر وقت اسم وبتو میبینم یاد آلت تناسلی مرد میفتم!بادمجونو این حرفا!!اوووووووووووغ!!ولی کلا بچه باحالیه!همجنسه هم ردیفه!حال میکنم با نوشته هاش!معنی این ضرب المثلشو هنوز نگرفتم!؛
خانوم ح جیمی : از وقتی رفته خوابگاه کمتر میاد هی بش گفتم نرو این خوابگاها خطرناکه ها!احتمالا رفته همون خوابگاهی که ساس افتاده توش ساسا خوردنش :دی در نظر اول هم یاد ادبیات زبان فارسی میفتم با دیدن اسم وبش!منم که عاشق ادبیاتتتتتتتتتتتت!:ایکس
تنهای وحشی : تنها بودن و وحشی بودنش کپ خودمه!کلا ورژن باکلاس و با تجربه و پخته ی خودمه!فک کنم منم یه 10 سال دیگه مثل اون بنویسم!خیلی باهاش حال میکنمااااا!خیلییییییییی!عجیب اصن!بعضی پستاش میبره تو فضا آدمو!؛
مهندس پنگولی : اگه وبلاگ ما میخواست یه بابا داشته باشه قطعا اون بابا،مهندس بود!اولین بار اسم وبشو دیدم یاد برنامه کودک افتادم!چاکرشیم!
گیسو : گیسو جان مثل همون سرو چمانه است که محل نمیده!شاه بانوی بلاگستان!هر از چندی میاد اینجا و یه لبخند عاقل اندر سفیه میزنه و میره!ما هم که مخلصشیم!شاه بانو...؛


------------
هر کی ناراحت شد اول یه دو تا فحش آب نکشیده زیر لب بده بعد بیاد رو در رو به خودم بگه :دی
کلا چاکر همه ایم دربست مفت و مجانی!؛

اوا خاک بر سر نوشت : ف@طمه رو یادم رفت اصن!حواس که نمیذارن واسه ما این زن و بچه!!ف@طمه خانم عفو کن ما را!شما سروری!گرچه بعضی پستهایتان بالاتر از حد درک و شعور ماست :دی

13 comments:

  1. ایول دمپایی داداش
    خوشم میاد که فکرت کار میکنه
    زمانی که با اسم من: بادمجون موافقت شد برای جذب کردن بازدید کننده دنبال اسمی گشتم که بازدید کننده رو جذب کنه چون تجربه بهم نشون داده اسمهای منحرف ادمها رو جذب خودش میکنه یا حداقل کاری که میکنه اینه که برای کنجکاوی داخل بشن به خاطر همین اسم بادمجون بابایی رو انتخاب کردم که معنی بادمجون بابایی رو بده و هم برای افکارهای منحرف معنی همون چیزی رو بده که خودت بهش رسیدی
    تازه شدیم هم درد!!! و افکارهامون منحرفه
    بابا منحرف :دی
    خیلی حال کردم با پستت دادا
    ایوووووووووووووووول

    ReplyDelete
  2. چه قشنگ بازی کردی :دی

    ReplyDelete
  3. eva khak be saaram:d toro yadam raft!:-s

    ReplyDelete
  4. قرتی قرتی قــــــــــــــــرتی!!!!خودتیییییی!!!
    بهدشم من کاملا مغرورم!!جاست تو دنیای واقعی و اینا....

    ReplyDelete
  5. ممنون عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززم

    ReplyDelete
  6. یه چیزی یادم رفت بگم!!!!
    مارمالاد! آرهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟
    بی عوض!!! دمپایی جرررررر خورده!!!

    ReplyDelete
  7. عیـد سعیـــــــــــــــــــــــــد قربان...
    لغوشد!!!
    *ستاد شاد سازیه گوسفندان*

    ReplyDelete
  8. لطف داری عزیزم ... تو همین الانشم بعضی پست ها خیلی شیک به دل میشینه !

    به هر حال ممنون از لطفتت و تعریفت

    ReplyDelete
  9. salaam.mamnon k b man sar zadi va negarane kamarbandam boodi :))) migam hala dompaei 2roste ya dampaei?age mishe rafe ebham konin:))ejazeie link shodan midin?

    ReplyDelete
  10. دمپائی جان ، البته کسانی هم که افکار منحرف دارند معمولا با دیدن اسم خیار به یاد چیز! می افتند نه بادمجون! اینکه تو با دیدن اسم بادمجون هم به یاد آلت تناسلی مرد می افتی نشانگر آن است که اولا: درجه انحراف تو از متوسط درجه انحراف منحرفین بسی بیشتر است. ثانیا: ابعاد آن عضو شریف جنابعالی از متوسط جهانی آن بسیار بزرگتر است. ثالثا: این یکی رو نمی نویسم چون احتمال حذف کامنتمو افزایش می دهد. رابعا: اووووووووووغ چیه بی ادب!؛

    ReplyDelete
  11. آقا پیام از این حرفا نزن اینجا تا دلت بخواهد پسر عذب و دختر ویرجین رد میشه!ما همینجوریش در مظن اتهام قرار داریم دادا!

    ReplyDelete
  12. خدا نکشتت با این تیکه ی آخرت منم اول 10تارو نوشتم آخه من خیلی دوست دارم همشون رفیقن دیگه میبخشنم ولی خب بعد اوناییم که منو توصیف کردن اضاف کردم حالام تو رو اضاف میکنم :)

    ReplyDelete