Monday, November 29, 2010

بازی وبلاگی

به یک بازی دعوت شدیم از طرف میس دودوی عزیزززز
گفته مشخصات ماه تولدتونو بنویسین
میکنیم دیگه،بازی میکنیم!؛
---------------- ------------- ------------- --------------- ---------------

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت.
بدون سیاست و ملاحظه كلمات را از چله كمان دهان رها می سازد. كلام او ممكن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه دار كند[راست میگه بخدا!بعضی وقتا وسط دعوا با طرفم همچین تیکه میندازم بهش خودم نیم ساعت تو کف میمونم!].كمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست. فوق العاده خوش شانس و كنجكاو.[خوش شانس؟من بدبخت کجام خوش شانسه؟]
اگر شما به دورویی هایی كه در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید كه خداوند با قرار دادن یك مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است.[کمپوت اعتماد به نفسم من الان]
مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبك سر دوستی خیلی نزدیك داشته باشد[راست میگه!]
اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناكی از تشكیل دادن خانواده امتناع دارند[بازم راست میگه!از بچه متنفرم!خیر سرم هم تنها نوه ی پسری خاندان منم!نسل خاندانمون به من بنده:دی]

پ.ن : مغرورم هستمااااا!اینجا ننوشته :دی
راستی تولدم نزدیکه هااااا!کادوهاتونو آماده کنین :دی

6 comments:

  1. نترکی کمپوت اعتماد ب نفس....! :دی
    آخیییی.... فقط تویی!! بیچاره خاندانتون!!! :دی

    ReplyDelete
  2. بذار یه پپسیم من واست باز کنم :دی

    ReplyDelete
  3. کامنته من کو...؟!
    تاییدهیه...؟!

    ReplyDelete
  4. خو انگار کامنتم نیومده بود...:دی!
    یه چی می گم... شاید دلت بخواد الان منو بکشی....:دی!
    من تا همین امروز فک می کردم تو دختری...:دی!
    یعنی کپ کردم...((:!

    ReplyDelete
  5. ye 2ta kompot rad kon in var....dars mikhonam taghviat sham:)))))))
    vaghean azar mahi hasti?? jalebe...

    ReplyDelete
  6. فک کن دختر
    ای جانم نفس اذریه؟
    ای ول از کسیایی که بازی کردن تو کامل درستشو بازی کردی
    خیلی افرین جیگلی

    ReplyDelete