Thursday, October 21, 2010

ابودُمپایی و این تر نت

ابودُمپایی یک عدد لپ تاپ خریده و یک عدد مودم وایرلس هم نصب کرده و تمام اوقات بیکاری خود را به این اینترنت منحوس اختصاص میدهد!
همینجوریش خونه نیستا،وقتیم میاد یه بند میچسبه به اینترنت!هی هم کشفهای تازه خودشو رو با ذوق میاد واسه ما تعریف میکنه،یاد 7 8 سال پیش که خودم با این سوغات بلاد کفر آشنا شده بودم افتادم.
امروز رفتم آی دی فیسبوکش را چک کردم دیدم هرچی دختر خشگل مشگل تو فیس بوک هست رو ادد کرده.
تازه ازم خواست بش چت کردن یاد بدم تا بتونه با دوستاش چت کنه!
هر چی بش میگم:«پدر جان!شما بشین سر میانسالی به طبابت و تدریست بپرداز!شما را چه به اینترنت و چت و فیس بوک؟»تو کَتِش نمیره!

پ.ن1:علی الحساب برای خنده آی دی یکی از دافات* سابق را در مسنجرش ادد کردیم تا حال چون شود..

پ.ن2: اُمُ الدُمپایی هم هی به ابودُمپایی چشم غره میرود که «مشکوک میزنیا!!»

*ج مکسر داف
؛

8 comments:

  1. منظورت اینه که داف اسقاطیتو به ابو جان قالب کردی؟!؛

    ReplyDelete
  2. میگم الان داف دوست میداری ایا :دی

    ReplyDelete
  3. بالاخره تونستــــــــــــــــــم
    چقد سخت بوووووووووووووووووود:دی
    الان در باره این پست حرفی ندارم خب:|ایش

    ReplyDelete
  4. خدا ابویتون رو براتون حفظ کنه

    ReplyDelete
  5. به پیام : آی قربون آدم چیز فهم:دی

    به میس : هااااا بله:دی در زندگی چند چیز دوست میداریم،داف و لازانیا دو تا از آنها هستند،بعدا لیست بلندبالایی از لایک و دیسلایکمان را که در گذشته تنظیم کرده بودیم میگذاریم فیض ببرید

    به ح-جیمی : خوش آمدید،در پستهای بعدی منتظریم:دی

    به مهندس : متشکریم،در مورد شما نیز همینطور

    ReplyDelete
  6. اری اون دیسلایک ها و لایک هاتون تو حلقم :دی

    ReplyDelete
  7. خوب چجوری خصوصی کنم واست ادرس یاهویی میلی چیزی بده :دی

    ReplyDelete